Cumartesi, Aralık 20

Meseleler Dizisi

*Klavye temizlemeye benim kadar bayılan biri daha var mıdır acaba? Vardır elbet. Bi sap ben değilimdir ya.
*Zihin paraşüt gibidir en iyi açıkken çalışır diye bi söz duymuştum.Rüzgara da kapılır mı bu paraşüt gibi olan zihin onu merak ediyorum.Sonra da yere çakılır mı acaba?
*Son yıllarda herşey küresel fark ettiniz mi? Doğan bebekler bile küresel doğuyor.Yeni nesil küreselleşiyor.Her yönden.
*Riskli anların içeceği Sırma! Tek kaş biriyle evlenmek benim de midemi riske sokardı evet. Anlasın herkes.
*Herkes LEİCA nın hayranı olmalı.
*Cuma geceleri TRT2'deki festival filmleri kuşağına denk gelmeyenler umarım bundan sonra kendilerini denk getirirler.
*Ayrıca TRT2 programları ne güzeller yahu.
*Evde ve açken soslu makarna ve patates püresi yapıp üzerine kaşar eritip yanında şeftalili ıce tea içmek gibisi yok.
Evet çok severdik ıce tea kısmısını.Unutmadım.
*Pazar akşamlarını sevmem için bir bahane bulun bana.
*Dünyayı kurtarmak istemek düzeni değiştirmek midir?
EVET

Hiç yorum yok: