Pazartesi, Ocak 5

Aramızda Ne Var Ne Yok Bilmek İstiyorum


-Benden ne bekliyorsun? Seni öpmemi mi
-Hayır
-Sana sarılmamı mı ?
-Hayır
-Benimle sevişmek mi istiyorsun?
-Hayır.
-O zaman benden ne istiyorsun?
..
-Senden hiçbirşey istemiyorum.İsteyemiyorum.Sadece yanyana durup öylece bakmak istiyorum.Bakmak saatlerce.Anlam aramadan.Bi sorumluluğun altında olmadan sadece cümlelerini duymak ve sana konuşmak istiyorum.
Beni biraz olsun korumanı ve önemsemeni istiyorum o kadar.Senden ne mi istiyorum.Hiç bitmesin istiyorum aynı o fransız filmdeki gibi.Aslında sadece hep başlamak istiyorum.Sadece sana 'merhaba' demek istiyorum.Bazense sadece 'günaydın' ya da 'iyi geceler'... Bu kelimeler içimde kalmasın istiyorum.Bana öyle bakma.Suçlar gibi anlamamış gibi bakma,bal gibi anladın.Öyle anlaşılmaz yada çok zor birşey istemiyorum ki.
Sadece seninle bisiklete binmek istiyorum.Ama hiç konuşmadan,sadece gülerek bisiklete binmek.Ha belki sahildeki balıkçılardan bahsedebiliriz.Ya da bakkal amcadan falan.
Bazen bi çikolata için kavga etmek istiyorum.Çikolatamı sana vermediğim için bana gerçekten kızmanı istiyorum . Gözlerini bana değil de denize dik istiyorum.
O gün kalkıp seni aramadığımda beni merak etme istiyorum.
Senden benden uzak durmanı istiyorum.Ama aynı zamanda hiç uzak olmamanı beni çok sevmeni beni hep korumanı ve bazen de öpmeni istiyorum

Hiç yorum yok: