Salı, Ocak 13

Küçük Prens

.....Üzgündüm,ama onlara ''yorgunum...'' diyordum.Şimdi biraz geçti üzüntüm.Yani...Tam olarak değil.Ama Küçük Prens'imin gezegenine döndüğünden eminim,çünkü gün doğarken bedeni yoktu ortada.Öyle ağır bir beden de değildi hani onunkisi...Ve geceleri yıldızları dinlemek hoşuma gidiyor.Beş yüz milyon çıngırak sesi duyuyorum sanki...



Küçük Prens yeryüzünde işte burada görüldü ve kayboldu.Bir gün yolunuz Afrika'ya, çöle düşerse,burayı tanıdığınızdan emin olmak için dikkatle inceleyin bu resmi.Ve buradan geçmeniz gerekecek olsa da,yalvarırım,acele etmeyin,tam da yıldızın altında bekleyin!Eğer o sırada karşınıza bir çocuk çıkarsa,gülerse,altın sarısı saçları varsa,sorularınıza yanıt vermiyorsa,kim olduğunu elbette anlayacaksınız.O zaman,ne olur,kırmayın onu!öyle üzgün bırakmayın onu!Yazın bana,geri döndü deyin...

Hiç yorum yok: