Pazar, Ocak 4



Marizlediğimin dünyası. Hiçbirşey yapmıyorum.Hiçbirşey yapmıyordum. Bilirsiniz işte,oturup kalkıp yemek yiyip uyuyup televizyona bakıp arada bir de sigara içiyordum.Bazen de dışarı çıkıyordum.
Aslında hiçbirşey yapmıyordum.
Dışarı çıkıp yaptığım en iyi şeydi içmek. Ama ne içmek. Öyle pahalı içkiler votkalar buzlar vişneler çilekler egzotik tropik meyveler ya da köpükler mi? Hayıırrr.
Bi merdivenin en alt köşesiydi yerim.Gelen gideni görmediğim ve gelen gidenin de beni göremeyeceği kuytu hatta farelerin mesken bellediği bir köşeydi. Yanıma kimseyi almazdım.Zaten kimse de yanıma gelmezdi.Çok önemli biri değildim ben. Hatta ben hiç önemli biri değildim. Kimseye,kendime bile faydam yoktu,kimse beni çok sevmezdi,sevsin istemezdim.Çünkü zaten bende kimseyi çok sevemezdim.Bu yüzden yanıma kimse gelsin istemezdim.Yolda yürürken bile...
İçkim ise büfeden aldığım ucuz şaraplardı.Onlar bana yeterdi.Kimseye vermezdim,kimseyle paylaşmazdım.Zaten kimse de benle aynı şişeden içmezdi.Pis olduğumu söylerlerdi,mideleri bulanırdı belki.Zaten bu umurumda da değildi.Benim işime bile gelirdi.
Kimseye hesap vermeden giderdim köşeme.Kimseye borcum yoktu.Çay parasını ödemediğimi söyleyen Seyfi Abi yalan söylüyordu.Kimseye borcum yoktu.O tişörtleri de ben çalmamıştım hem.Pantolonumu topladığım paralarla almıştım yemin ederim.Derslerim de iyiydi benim.Okul birincisiydim. En iyi üniversiteyi kazandım ama kimse bilmedi. Çünkü kimse sormadı ki. Otobüste kimsenin yüzüne bakmazdım.Sevmezdim insanları.Kulaklığımı kulağımdan hiç çıkarmazdım,benim için söyledikleri umurumda değildi ki,duymak gereksizdi,istemezdim. Herkesle iyi geçinirdim,kimseye borçlu kalmadım,herkesin derdini dinlerdim,cevap vermezdim ama dinlerdim ya yetmez mi?Şişelerin dibine vururken gözlerinin içine bakardım ya yetmez mi? Kimseyi rahatsız etmezdim,ne dense yapardım,uyumsuz biri değildim ki.
Akşamları otobüslerde yer vermezdim bazen kimseye ama kartımı basıp geçerdim hep.Otobüse ne zaman bindiysem para vermişimdir. Aldığım kuruyemişlerin parası da tamdı,eksik değildi ki.
Yanımda biri üşüdüğünde ona atkımı vermek isterdim ama almazdı,Üşürdü ama atkımı takmazdı.Niye takmıyosun diye sormazdım hiç.Banane ki?
Benim hiç yeni botum olmadı . Bi kere orta okulun başında babam almıştı liseye kadar onu giymiştim.Sonra lisede yakın bi arkadaşım oldu onun iki tane siyah botu vardı birini bana vermişti.Hala onu giyerim.Fazla kıyafet masrafım yoktur.
Cebimde param olduğunda düşünmeden ortaya koyardım,tamam paramı sakındığım kimseler oldu ama onlar önemli değil.Benimle para sorunu da yaşanmazdı.
Köşemde kimse bana karışamazdı,karışmak da istemezdi.Saçlarım biraz kirliydi yıkamaya fırsatım olmazdı,ama bu soğukta zaten kim yıkanmak ister ki? Saçlarım kirlenirdi ama bedenim temizdi.Ellerimi yıkardım hep.Pantolonumun paçaları çamur olmazdı onlar gibi.
Ben eskiden insanları severdim,hiçbirşey yapmadan severdim ya.Ne oldu ki şimdi?

Hiç yorum yok: