Çarşamba, Mayıs 6

Bir delinin hatıra defteri'nden

Hiçbirşey yapamadan arkamı döndüm ve gittim.
Ardımda bahaneleri ve yalanları bırakarak.Olabildiğince aşağılık bir insanım.Sorular sorup cevaplar alırım fakat hiç bir soruya cevabım yoktur.Giderken kendimi bilmezliğimi de yanımda götürüyorum.Böylece beni bilip bulmak da sana kalıyor.Ceplerim kararsızlıklarımla dolup taşarken,tüm kararlarımı vermek de sana düşüyor haliyle . Üstelik doğru düşünüp doğru hissetmen gerek. İşin bayağı zor olacak anlayacağın,bütün yük sen de çünkü ben sorumluluk almayı da beceremem.
O gün çekip giderken arabanın birinin altında kalıyordum az daha. Bu bi işaretti biliyorum. Geri dön diyordu bana. Gitme ve geri dön ona diyordu. Evine geri dön diyordu. Ama inatçıyımdır bilirsin.Hem arkamdan kapıyı ne biçim kilitlemiştin öyle,korkmuştum açıkçası.Ama yine de sen,birazcık bilseydin seni ne kadar çok sevdiğimi zaten anlayacaktın ki.

Hiç yorum yok: