Çarşamba, Mayıs 27

*

deniz gülümsüyor uzaktan dişleri köpükten dudakları gök...
diyorum, uzakta çok uzakta bir yıldız var,sarı saçlarını parlatıyor prensin. fakat nerede olduğunu göremiyorum,çöldeki kuyuyu ararken kaybolmuş.
arkasından bir rüya için ağıt yakıyorum,ama olmuyor,bulamıyorum. Geceleri bir resim beliriyor lacivert gökyüzünde,yıldızların arasında. altın sarısı saçlarıyla gülümsüyor uzaktan,o halini görünce bende gülümsüyorum. bak değdi mi diyesim geliyor,diyemiyorum..
çünkü birşey olmamış gibi yoluna devam ediyor,görüyorum. gülümsüyor. ben de hala gülümsüyorum. ağlamıyorum,bu sefer gülüyorum. derinlerde bir yerlede ağıt devam ediyor,duyuyorum ama o korkusuz bakışlarıyla öyle güzel gülümsüyor ki ağlayamıyorum. sanki burdaymış gibi gülüyor yine. bak yine gülüyorsun işte diyesim geliyor,diyemiyorum. o kadar uzakta ki göremiyorum. bir süre tam da yıldızların altında bekliyorum,ama gelmiyor.
eğer bir gün sende oradan geçecek olursan,bir süre yıldızların altında dur ve bekle,eğer o sırada karşına bir çocuk çıkarsa,gülerse,altın sarısı saçları varsa,sorularına cevap vermiyorsa kim olduğunu elbette anlayacaksın.
o zaman ne olur kırma onu,öyle üzgün bırakma,yaz bana,geri döndü de

Hiç yorum yok: