Çarşamba, Haziran 24

No Subject


Odam bomboş. Nihayet yatağımla başbaşa kalabildim. Ha bir de kasetçalarım var yanıbaşımda. Kitaplarımı pencere altına,duvar kenarına dizdim. Genellikle yorganın altına girip ağlayarak uyuyakalmayı seçsem de,kitap okuduğum zamanlar da az değil.
Eveat.
Soda çılgınlığı yaşıyorum yine. Ve yine film listeleri yapmaya başladım. Hep diyorum sınırsız yapalım şu kotayı diye ama sakalım yok ki bee!
Bugün ek kartımı da aldım posta kutumdan. Hadi hayırlısı. Bir kaç zarf alıp teşekkürlerimi ileteceğim ama üşencimden utanmayı yeğliyorum yine. Babam tüm gömleklerini aldı dolaptan,serdi diğer odadaki kanepenin üzerine. Artık yakacak bir diğer ev de olduğuna göre,sana kimse yardım edemez.
Önceki akşam çocukluk arkadaşımın annesi trafik kazasında ölmüş. Arayıp nasıl şeyler söyleyeceğimi düşündüm.Yıllar oldu görüşmüyoruz,ama anılar rahat bırakmıyor insanı.Yüzmeyi ve 2 tekerli bisiklete binmeyi beraber öğrenmiştik.Atlamak yasak olduğu halde havuza atladığımız için birlikte ceza almıştık. Yüzme yarışında bile birlikte birinci olmuştuk ama sonra aramaktan vazgeçtim. Sonra dayanamadım. Aradım.
Sonrası iylik hoşluk.
Soda çılgınlığı demiştim. Paketlerce soda ve filmler beni bekliyor arkadaş.

Hiç yorum yok: