Pazartesi, Eylül 7

*

bordo perdeli odadayım. gün ışığı yeni yeni kendini gösteriyor.
Sigara içmekten sesi çatallaşmış ve bu şekilde harika şarkılar söylemiş olan tüm insanları listeme attım. aslında insanları listeme atmadım tabi. ama onu da yapabilirim. biraz courtney biraz chris iyi giderdi. bu liste ne listesi olurdu bilmem.
yine çok sigara içtim. satıcının çok güzel ısrarlarıyla aldığımız harman adlı şarabın 4'te 3'ünü de ben götürdüm ve elma dilimli patateslerle birlikte köftelerden de payıma düşenden fazlasını yedim. ama sonra dışarıda otururken en çok ben üşüdüm. ankaranın sabah ayazına karşılık benden başka kimse sırtında salınan kapşonu kafasına geçirmedi.
anlattığımız otobüs anılarına gülerken en çok ben eğlendim. orada olduğu için en çok memnun olan da bendim.
gökyüzünün en güzel göründüğü yer olan köyden o yıldız trafiğini de ben izlemiştim.
en çok benim karnım ağrıyor çünkü en çok ben sigara içtim çünkü en çok benim sesim çatallaşsın istedim.

Hiç yorum yok: