Çarşamba, Eylül 30

*

İnsanlardan sıkıldım. Sıkıldıım. Sahiden. Her gün yada düzenli aralıklarla gördüğüm insanlardan sıkıldım.Göz göze geldiğimde selam vermek zorunda olduğum insanlardan da sıkıldım. Tanımasınlar beni istiyorum. Çoğu zaman başka bedenlerde başka insanlar gibi görünmek hatta bazen hiç görünmemek... Zaten kendimi görünmezmiş gibi hissedip görgü kurallarının dışına çıktığım çoktur. Evet öyle nazik bir insan zannetmeyin sakın.
Ne diyordum.. İnsanlarda sıkıldım. İşlerimi aksatıyorlar arkadaş! engel olamadığım anlarda çok sinirleniyorum. Beni zaman kıskacına sıkıştırıp kendileri at koşturuyorlar meydanlarda,fütursuzca. Bi emelleri olmadan dolaşıyorlar,nereye gittiklerini bilmeden ve bunu pek de düşünmeden. Kitap okuduğunu sanırdım birinin.Kitaplara değer verdiğini falan. Hiç de öyle olmadığını ve bunun hayatı boyu böyle olamayacağının farkına vardım bugün. Kitap okumayan insanlardan tiksinirim arkadaş! Herkes de tiksinmelidir bana kalırsa. Böyle insanları kitap standlarının önünde de görmek istemem. Hatta en çok bu yüzden çok satanlar ve yeni çıkanlar reonlarından nefret ederim. Önünden bile geçmek istemem o başlıklar altındaki kitapların.
Evet bugünkü derdim insanlar ve kitaplar üzerine. Kapaktaki renklere göre,göz ucuyla seçtikleri kitaplar hakkında alabildiğine konuşan insanlar benim bugünkü en büyük derdim. Eğer varsa böyle insanlar uzak durun onlardan. Samanlıktaki sağlam bir kıvılcım kadar tehlikelidir hayatlarınız için. Farkına varın! İnsanların farkına varın. Onları ayırt edin. Algılarınızı açın. Zamanınızı değerlendirin. Kitap okuyun ve satın alın. Kimselere de vermeyin!
İçim dolu of!
Sinirliyim.Yazamıyorum. Kısaca;
Kitap okuyun ve insan müsfettelerinden uzak durun.
ve düzeltin şu insanlığı....

Hiç yorum yok: