Pazar, Ocak 31

Mars

saat 1 buçukta köşede M. ile buluşup,yarım saat kadar yolculuk yapıp,sonra sık sık oturduğumuz yerde diğer M. ve sevgilisi M. ile buluşacağız. Son M. ile tanışmak için.
Bu birliği bozan ise benim.

Geçen hafta ilk M. ile tiyatroya gidecektik fakat o Didim'e gitmeyi tercih etti. Umarım eğlenmiştir. Sonraki gün kar yağdı haberini vermek için aradığımda balık tutuyordu,orada hava 20 dereceydi,ben üşüyordum.

Tiyatroya M. ile gidemedik tabi. Halbuki o oyunu izlemesini çok istiyordum. Şimdi bir dahaki sefere demekten başka birşe...

Ben bir de geçen sene gitmiştim. Hatta oyundan önce Bilge ile karşılaşmıştık.Onu görünce çok sevinmiştim. Yanında Erdal vardı. Umarım mutludurlar.

Dün akşam ders saatini söylemek için E. bana haber verecekti,bekledim ama aramadı. Öyle kararlaştırmıştık. Ama aramadı. İnsanlar tuhaf. Belki yine bir dostuyle tek atıyordur,bilmiyorum. Bunu sık sık yapmaz aslında.

Dışarı çıkmadan önce saçlarımı yıkamam lazım.Sonra 2.elciden aldığım hırkayı giyerim. Sonra köşeden M.yi alırım.
Sonra bankamatikten para çekerim,paket sigara ve ucuza bulursam bir roman alırım. Sonra...

Hiç yorum yok: