Çarşamba, Aralık 17

2009

Bu sene kendiniz için ne dilediniz soruları her yandan artık.Radyoda televizyonda gazetede internette vitrinlerde reklamlarda faturalarda vizyonda her yerde her yerde...
Peki bu sene kendiniz için ne dilediniz?Ne dileyeceksiniz?
Sağlık mutluluk sevgi barış huzur eh tabii bir de para vs vs . Eee başka? Başka birşey yok mu gerçekten?Peki bu sağlık mutluluk baruş huzur.. adı altında aslında gerçekten ne istiyoruz ki?Daha basite indirgersek eğer,ben bu sene ve bundan sonraki seneler,bugün ve bundan sonraki günler;

*Radyo odtü'den istediğim her parça çalınsın istiyorum
*Gün boyu sabah uyandığımdaki gibi dağınık kalmak istiyorum
*Yatağımın yerini 10 günde bir değiştirmek istiyorum
*İstediğim her albümü kaset olarak bulabilmek istiyorum
*Bazen ismimi bir başkasıyla değiştirmek istiyorum
*Odama gerektiğinde açılıp kapanablen otomatik perde istiyorum
*Tüm güzel şarkılar bilgisayarıma bir anda insin bile istiyorum
*Rüyalarıma istediğim insanı alıp istediklerimi istediğim an çıkarmak istiyorum
*Coffee Shop'tan istediğim her kahvenin içinde değişik bir şarkı ve biraz da çikolata olsun istiyorum
*Banyodaki dolabın kapaklarını boyamak istiyorum

Şimdilik başka bi istek bulamadım.

Hiç yorum yok: