Pazar, Aralık 7

Spiralinao

"Huzurla, yarını beklemek" ne demek?
pozsuz iletişim nedir, nasıl kurulur?
yağmur+gri birleşince, adı neden "kötü hava" olur?
arınsak,
yarış sussa,
birileri anlatsa diğerlerine,
bak dese,
dur dese,
ne olur...dese?
demez değil mi.
soru işaretim can çekişir böyle benim.
3 kutu zencefil yağı,
susam kökü,
yağmur tozları 4 avuç,
1cin 2peri masalı,
yarım gram leblebi kozu,
koza pelerini
ve
güzelgezegen
Antiseri

koşarak geldim
kaçarak gidiyorum
köşkünde yer yok bana
yeni yeni anlıyorum...
mai'nin biliyorum'u başlıyor
-gidebilirler.gitsinler de zaten.
ırkımın içgüdüsel çirkinlikleri,
"paylaştıkça büyüyor" hissi yaratıyor olabilir mi sanki?
güzele olan çılgın talebin sebebi de bu olmalı.
başkasının güzeli,
kendindeki güzele
referans veriyor,
selam çakıyor,
ve kişi,bir yolunu bulup
kendini hatırlıyor.
Hatta, ondaki güzel
yanına yaklaştığında,"zimmete geçirilebilir bir hal" alıyor.
Güzel, bu yüzden seviliyor.
sahibi olduğun şeysenin oluyor ya...
senin olan şey,senden bir parça ya...
ve işte sonra...
ooooooooooooooooooooooooof
anladık işte.
işte.
"güzel"in içi neyle dolu,
o çok komik.

ben diyim sapla,
sen de samanla.
ama zaten,
büyük sır için beklemiyor musun?
güzele
çirkine
ota
boka
ona
buna
bu yüzden tahammül etmiyor musun?

su?


biçin,
kıymete bindirin,
elbise dikin,
onaylayın.
kınayın.
açıklayın.
tanımlayın.
en güzelini yapın,
hediyeyi kapın.
gitsinler tamam.
ama hiç gitmeyecekleri komikliğiyle
her seferinde boğuşmak istemem ben.
şimdi senden,iki şey istiyorum.
bir:ışık hızıyla,birileri öne geçiyor.
birileri geride kalıyor.
dün çok sevilirken,
bugün gözden düşmüş,
yarın, dünden daha çok sevilmiş,
ve ertesi gün en terkedilmiş
buluyorum kendimi.
her şey deli gibi çırpınıyo ya hani,
bir üst basamağa çıkmak hayatın anlamı,
şimdi senden,bunu bana yapmamanı isticem.


zaten yapmıyorum ki dersen de,
arkamı dönücem,
6'ya kadar sayıcam,
gözlerimi açıcam.
sözlerim kaçmış olucak.
ama yapma işte.
çünkü
içten içe onay vermediğim ama
kendimi çok tahrik ettiğim
hamlelere girişmek üzereyim.
sen asla bu konuda bir etmen olmamalısın.
,
yapma.
ben gider, gelirim.
sabitimdir.
ama gidip gelirim ben.
geldiysem bir kere,
603 yıl sonra da,
gitmemişimdir.
kalırım.
gidergelirim.
sendeyim.
tanımadan sevemezler mi?
kuşu ve tarhana çorbasını bile.
tanıdıktan sonra ne çoğalsın, ne azalsın.
ısmarlama olmaz.
biliyorum bunu.
okyanus suyunun tadı nasıldır?
böyle yapıyorum .
ikincisi de var:kahvem ve şarkılar var sana.

Hiç yorum yok: