Pazar, Aralık 7

Isırgan Otunun Dokunulmazlığı

önce kırmızıya boyanır için ,tırnakların.sonra sokak sokak gezip aramak istersin özgürlüğünü,her sokak başında tüm algılarını açar öğrenmeye başlarsın.


Güneş ruhuna doğru sızdıkça tepeden adımların sağlamlaşır,sırt çantanın yükü hafifler.


nereye gittiğini bilmemenin rahatlığı yerleşir kafana ve plan yapmadan geldiği gibi yaşamak başlar.


koyu bir mavi siyaha yakın...


bir binanın terasında gördüm seni ilk kez.kendininmişçesine kurulmuştun hamağıma,yerde bir kaç şişe vardı içtiğin..biraz horlayarak uyuyordun benim yatağımda.kimdin neydin bilmem ama hoşuma gitmiştin ilk anda..gelip yanına yattığımı belki fark ettin belki anlamadın..hiç gözünü açmamıştın,bense sarılmıştım sana,emindim bunu sevmiştin..güneş batmak üzereydi hava biraz soğuktu. o an adını merak ettim.ve kafamı kaldırıp sana baktım,saçında maviler vardı.boyamıştın..biliyordum (sanki) kimin boyadığını,biliyordum kafanı kimin dizine dayadığını...


biraz hareketlenip hamağı sallamaya başladım..şimdi gidip geliyorduk bir sağa bir sola.beni gülme tutmuştu,biraz kahkaha attım,hala sallanıyorduk.farkında mıydın bilmiyorum.biraz şarkı söylemeliydim,belki uyanırdın,hala horluyordun.şarkıma başladım sözleri biraz aklımda.


'iki binden fazlalar,ben o ikisini görüyorum sadece,lehimlemiş birbirine yağmur sanki onları,iki binden fazlalar...'


ama gülmekten söyleyememiştim.duyuyor muydun bilmiyorum,hava kararmıştı,yıldızları görebiliyordum..bir tane sana ve bir tane de kendime seçtim.kendiminkinin adını Orly koydum.seninkinin adını sen koymalıydın.ben ona şimdilik X demiştim...gece boyunca her dakika birbirlerine yaklaşıyordu Orly ve X..bunu görebiliyordum.


sen hala uyuyordun ya da ben öyle sanıyordum.bir ara Orly ve X birbirlerine o kadar yaklaştılar ki koca bir yıldız oluverdiler,sanırım öpüşüyorlardı.


onların fotoğrafını çekmiştim,uyandığında sana göstermek için..bütün gece onları izledim,birbirlerinden hiç ayrılmadılar,sonra uykuya daldım.


sabaha karşı terasa bir kuş geldi,fazla ses çıkardığı için onu sapanımla vurdum,ya da vurduğumu sandım,öldü mü bilmiyorum ama sesi kesildi.


Orly ve X kaybolmuştu.


ve ben yerdeydim,sen kalkınca yere düşmüştüm.


biraz sağa baktım biraz sola,yoktun uyandığımda...

Hiç yorum yok: