Pazartesi, Kasım 16

*

Aslında sevgili feylesof John Locke'ın güzel bi sözünü yazıp şeklimi koyacaktım ama üşendim şimdi aklımdaki sözü arayıp bulup kopyalayıp yapıştırmaya.Ben her masama oturduğumda karşımdaki kağıttan okuyorum o anlamlı cümleyi,şimdi içeriğini hatırlayamadım ama boşver bir ara yazarım nasılsa.
Ya da bende bir cümle yazmak istiyorum ya.Ama burada değil.Nerede olduğunu da biliyorum ben ama söylemiycem.Evet ben de bir cümle söylemek istiyorum.Bunun için iletişim adresleri koymuşssunuz kenara ama ben napıyorum,her zamanki gibi kabuğuma çekilip farkedilmeyi bekliyorum,eheh.
Bugün çok yoruldum,lanet olsun kalabalıklara ve alışveriş merkezlerine,etrafa bakmaktan beynim ağırlaştı,sadece bi hırka alacaktım halbuki -> bu ki ayrı mı yazılacak Hakkı Devrim yardım et.

Hiç yorum yok: