Salı, Ekim 26

kaos yada kafes. sen seç

geri dönmek aslında hiç gitmemiş olmak gibiymiş meğer,fakat hiç unutmam,
E. bir kez eve döndüğünde yaşadığı bir durumu anlatmıştı.geçe karnı acıktığında mutfağa gitmiş,ama buzdolabını açıp dilediğince yemek yiyememiş.
ben henüz o raddeye gelmedim ama o yolda gittiğimi biliyorum.
aslında hiç özlemedim. söylenen sözlerin hepsi yalan.
hemde hepsi.
sıla hep hayat çok garip der. gerçekten öyle be. :)
büyük bir gökyüzü var ama gittikçe daralıyor. bu da benim karşıt teorim!
garip.
kendimi hiçbirşeyi seviyor gibi hissetmiyorum.
sadece C. ile bira içerken ÖZ dinlemeyi özlediğimi hissedebiliyorum.
bir kaç başka şey daha var gerçi ama.. ama bilmiyorum işte.
zaman çok hızlı akıyor,her gün bunu fısıldıyorsun beynime ikarus.
toprağın altına girmek istediğim zamanlar çoğunlukta.
büyük bir gökyüzü ver bana*çizmek için seni oraya

Çanlar Kimin İçin Çalarlar?

Hiç yorum yok: