Cumartesi, Aralık 13

Ben

Dün canım acıdı
Kimse sormadı
Kimse sormazdı
Kimse sormazken ağlayarak ölürdüm
Bugün de canım yandı
Hiç kimse sormadı
Ben ağlayarak ölürken kimse kapıyı çalmadı

Dün şarap içtim
Kimse sormadı
Kimse sormazdı
Kimse sormazken 4 şişe kabare bitti.
Bugün de şarap içtim
Hiç kimse anlamadı
Ben sarhoş olurken hiç kimse bakmazdı

Dün evde yoktum
Kimse sormadı
Zaten kimse sormazdı
Kimse sormazken ben sokaktaydım.
Bugün de evde yoktum
Hiç kimse aramadı
Ben sokakta ölürken sesimi kimse duymadı

Dün bütün gün uyudum
Kimse sormadı
Kimse de sormazdı
Hiç kimse sormazken tüm gün uyudum
Uyanmadım bugün de
Kimse sormaz diye
Ben uykuda yaşarken
Beni kimse görmezdi.


Dün uçtum.
Uçtum
Kimse sormadı
Kimse de sormazdı
Kimse sormazken ufaladım otları
Bugünde uçtum
Uçtum.
Kimse anlamadı
Zaten ben uçarken kimse bulamazdı

Hiç yorum yok: